بازی اپیزودیک Silent Hill Ascension آبان ماه منتشر می گردد؛ تریلر نو آن را دیدن کنید

به گزارش دوست داشتنی ها، استودیوی Genvid Entertainment به تازگی با انتشار تریلری از تاریخ انتشار بازی سایلنت هیل: اسنشن (Silent Hill: Ascension) پرده برداشته است.

بازی اپیزودیک Silent Hill Ascension آبان ماه منتشر می گردد؛ تریلر نو آن را دیدن کنید

این بازی که سال گذشته همراه با دو پروژه سایلنت هیل دیگر معرفی گردید، برداشتی نوآورانه از این سری محبوب ترس و بقا خواهد بود. این سریال تعاملی روی چندین شخصیت اصلی از نقاط مختلف دنیا تمرکز خواهد نمود که به وسیله هیولاهای مختلف سایلنت هیل مورد شکنجه واقع شده اند. وظیفه بینندگان این خواهد بود که به شخصیت ها یاری نمایند تا در طول قسمت های بازی زنده بمانند. در واقع در این سریال، اقدامات میلیون ها نفر انتها بندی داستان را مشخص خواهد نمود. با این حال، فهرست تعداد کل قسمت های بازی ذکر نشده است.

لازم به ذکر است که حتی سازندگان این پروژه هم نمی دانند که چگونه این سریال به انتها می رسد. در واقع سرنوشت شخصیت در دستان مخاطب است و این بار شما به تنهایی ترس را تجربه نخواهید کرد و در عوض، شما همراه با مخاطب های دیگر، تاثیر مستقیم و دائمی بر چگونگی سرنوشت شخصیت ها و داستان خواهید داشت.

فرمت بازی اسنشن، یک ژانر رو به رشد است و بعضی از توسعه دهندگان آغاز به استفاده از آن نموده اند تا بازیکنان احساس نمایند که بیشتر درگیر داستان بازی هستند. Genvid Entertainment بعلاوه اخیراً فاش نموده که در حال کار روی Borderlands EchoVision Live است که در آن مانند سایلنت هیل اسنشن، به بازیکنان این قدرت داده می گردد که برای سرنوشت شخصیت های بوردرلندز تصمیم بگیرد. در این میان، جدا از سایلنت هیل: اسنشن، کونامی در حال توسعه Silent Hill f و Silent Hill Townfall است که هنوز اطلاعات زیادی از آن در دسترس نیست و رمز و راز زیادی درباره آن ها وجود دارد. در نهایت بازسازی نسخه دوم این سری نیز در دست فراوری است.

بازی سایلنت هیل: اسنشن در تاریخ 31 اکتبر (9 آبان) برای رایانه های شخصی، اندروید و iOS در دسترس قرار خواهد گرفت. هواداران این سریال می توانند هم اکنون بازی را به وسیله فروشگاه گوگل پلی پیش ثبت نام نمایند و پس از انتشار بازی آن را به صورت رایگان دانلود نمایند. در ادامه می توانید تریلر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 17 مهر 1402 بروزرسانی: 17 مهر 1402 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 1537

به "بازی اپیزودیک Silent Hill Ascension آبان ماه منتشر می گردد؛ تریلر نو آن را دیدن کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی اپیزودیک Silent Hill Ascension آبان ماه منتشر می گردد؛ تریلر نو آن را دیدن کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید