جدیدترین قفل درب حیاط و 3 دلیل خرابی قفل حیاطی

به گزارش دوست داشتنی ها، می توان گفتن اولین نکته در امنیت هر ساختمانی قفل در حیاط می باشد. اینکه در یک منزل مدرن و تازه ساز زندگی کنید، یا یک ساختمان قدیمی تفاوتی ایجاد نمی کند. باید برترین و جدیدترین قفل را برای درب حیاط و پارکینگ خود انتخاب کنید. ابتدا توضیحی کوتاه در باب قفل حیاطی و پس از آن شما را در انتخاب و خرید امن ترین قفل کمک خواهیم کرد.

جدیدترین قفل درب حیاط و 3 دلیل خرابی قفل حیاطی

قفل درب حیاط چند نوع است؟

  • قفل حیاطی معمولی و ساده:

    این قفل رایج ترین و قدیمی ترین قفل در ایران است. قفل ساده حیاطی با زبانه قفل شونده خود، قابل تشخیص است. این محصول با کلید های مختلفی از جمله کلید کامپیوتری، کلید ساده و کلید دوشیار در بازار موجود است. اگر بدنبال یک قفل مقرون به صرفه برای قفل درب حیاط قدیمی و یا باغ هستید، این گزینه رجحانن انتخاب برای شماست. در بین برند های مختلف سازنده این قفل پیشنهاد ما برند رجبی و سپه است که از کیفیت و قیمت مناسبی برخوردارند.

  • قفل حیاطی برقی

    قفل برقی درب حیاط یکی از نوترین مدل ها می باشد. این قفل معمولا در ساختمان های نو و تازه ساز به کار می رود. این قفل با توجه به مکانیزمی دارد با ضربه و فشار باز نمی شود و اجزای داخلی آن به سادگی در دسترس نمی باشند. دقت داشته باشید که قفل برقی پارکینگ با قفل درب حیاط برقی فرق دارد. بعضی از انواع این قفل ها، قابلیت تنظیم دستی و تبدیل شدن به حالت مکانیکی را دارند. قیمت قفل برقی که معمولا دارای کلید کامپیوتری است، خدود 3 الی 4 برابر قفل مکانیکی معمولی است. اگر امنیت برای شما فاکتور مهمی است، پیشنهاد ما خرید قفل برقی حیاط است. برندهای مختلفی در بازار وجود دارند اما معروف ترین آنها را می توان اکسیناژ و کاویان نام برد.

تفاوت قفل درب حیاط معمولی و برقی

قیمت: یکی از مهم ترین نکات قیمت قفل درب حیاط است. قفل مکانیکی قیمت بسیار کمتری از قفل حیاطی برقی دارد و این بزرگترین مزیت و رجحان قفل ساده حیاطی است.

تامین امنیت و ایمنی: یک قفل برقی به دلیل بدنه محکم تر و عدم دسترسی به قسمت قفل شونده، امنیت بالاتری از یک قفل ساده دارد. معمولا زبانه قفل ساده شنماینده است اما در قفل کله گاوی و برقی امکان باز شدن زبانه بر اثر ضربه وجود ندارد.

نصب و راه اندازی: نصب قفل مکانیکی کار راحت تری نسبت به قفل در برقی است. قبل از نصب نیاز دارید تا با دریل محل نصب پیچ ها را ایجاد کنید.

تعمیر و نگهداری: قفل ساده خرابی کمتری از قفل برقی دارد. امکان تداخل در سیستم قفل برقی وجود دارد. معمولا قفل های برقی حیاط از ضمانت وگارانتی برخوردارند.

نوترین مدل قفل درب حیاط

قفل برقی اکسیناژ را می توان رقیب تازه نفس قفل های برقی ایتالیایی و نو ترین قفل حیاطی نامید. این قفل دارای مغزی برنجی از دوطرف است. این قفل با پوشش گالوانیزه ای که دارد دسترسی به داخل قفل و زبانه را غیر ممکن می نماید. دقت داشته باشید که پلیت قفل اکسیناژ باید بر روی درب جوش داده شود، پس حتما از نیروی خبره و متخصص استفاده کنید.

مهم ترین نکات در خرید قفل های درب حیاط

در هنگام خرید قفل حیاطی به نکات زیر توجه ویژه ای داشته باشید:

امنیت مورد نیاز:

باید دید اندازه امنیت مورد نیاز شما به چه میزان است. اگر قفل را برای یک درب آهنی معمولی می خواهید باید از قفل های ساده مکانیکی استفاده کنید. اما اگر یک مجتمع ساختمانی با واحد های مسکونی مدنظر شماست، رجحانن پیشنهاد قفل برقی حیاطی است.

قیمت قفل حیات

می توانید برای خرید و استعلام قیمت قفل درب حیاط به فروشگاه پاوین مراجعه کنید. این فروشگاه با ارسال سریع به تمام نقاط ایران و همینطور قیمت رقابتی تمام یراق آلات ساختمانی، به رقیب اصلی دیجی کالا و ترب تبدیل شده است. در این فروشگاه از قیمت 240 هزار تومان تا قیمت 1 ملیون و 300 هزار تومان قفل حیاطی به فروش می رسد.

جنس بدنه وزبانه قفل حیاطی

رجحانن جنس زبانه برای قفل حیاط، فلز برنج می باشد. اما به دلیل قیمت بالای آن معمولا از فلزات دیگر مانند آهن و آلیاژهای صنعتی دیگر در قفل های در حیاط استفاده می شود.

نوع و تعداد کلید قفل حیاط

معمولا قفل های حیاطی دارای 3 تا 5 کلید می باشند. اگر به تعداد بالایی کلید نیاز دارید بهتر است این موضوع را نیز مد نظر قرار دهید.

برند فراوری نماینده قفل درب

در ایران برندهای زیادی وجود دارند که رجحانن و مرغوب ترین قفل درب حیاط را فراوری می نمایند. در زیر به چند نمونه از این برند ها اشاره می کنیم:

برند قفل رجبی

برند قفل حیاطی سپه

برند قفل کلون

برند قفل میلاک

تمامی این برند ها در فروشگاه دستگیره درب و قفل حیاطی پاوین به آدرس https://Powinn.com با کمترین قیمت موجود می باشد. علاوه بر قیمت پایین، ضمانت اصالت و سلامت کالا یکی دیگر از مزیت های این فروشگاه اینترنتی می باشد. انبار مرکزی پاوین واقع در مشهد مقدس و شماره تماس مستقیم با این شرکت 38655782 - 051 می باشد.

3 دلیل رایج خرابی قفل درب حیاط ؟

1- خرابی زبانه در قفل های حیاطی

گاهی رگلاژ و تنظیم زبانه قفل خراب می شود. اما گاهی خود زبانه بر اثر ضربه یا ساییدگی خراب می شود که منجر به تعویض کامل قفل می شود.

2- آسیب فیزیکی و زنگ زدگی

عوامل مختلفی موجب زنگ زدگی و خرابی در قفل ها می شود، مانند رطوب، خیس شدن قفل درب. و استفاده طولانی مدت مخصوصا در قفل های آهنی و روغن کاری نادرست. برای پیشگیری از این مشکل بهتر است از قفل های مقاوم به سایش و زنگ زدگی استفاده کنید. بعلاوه می توانید از روان نماینده های خاص و مرسوم برای پیشگیری استفاده کنید.

3- قطعی برق در قفل برقی

قطعی برق یک مساله متداول است. این مسئله زمانی که به کررات تکرار شود موجب خرابی مکانیسم داخلی قفل می شود. بعضی از قفل های برقی در دارای باتری پشتیبان هستند که در هنگام خرید باید به این نکته توجه کنید.

چه قفلی برای درب حیاط بخریم؟

امیدوارم تا اینجای کار پاسخ پرسش خود را گرفته باشید. در این مقاله به شرح انواع قفل های حیاطی و تفاوت های آنها پرداختیم. بعلاوه به عوامل مهم و تاثیر گذار در قیمت قفل در حیاط و نوترین مدل آن، آشنا شدیم. در هر خریدی قیمت و کیفیت را در نظر بگیرید، تا از خرید خود پشیمان نشوید.

5/5 - (1 امتیاز)

منبع: اتاق
انتشار: 1 آذر 1402 بروزرسانی: 1 آذر 1402 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 1542

به "جدیدترین قفل درب حیاط و 3 دلیل خرابی قفل حیاطی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدیدترین قفل درب حیاط و 3 دلیل خرابی قفل حیاطی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید